Ref: 8641873
2021
Kolo určené na jízdu po připravených trasách a v náročném terénu.
Nejuniverzálnější model z naší řady na AM, s nímž si užijete jízdu na připravených trasách i v náročném terénu. Výhody: 29" kola u L, XL a 27,5" u S a M.
Úplně nové kolo, které právě opustilo prodejnu, má nové brzdové destičky a kotouče, jejichž brzdný výkon není na 100% úrovni. Příliš silné a dlouhotrvající brzdění za studena (například při sjezdu) by pak mohlo způsobit přehřátí a "vyhlazení" brzdových destiček.
Tím by se destičky staly nadále nepoužitelné – abyste tomuto problému předešli, doporučujeme ihned po nákupu nové brzdy tzv. zajet. K zajetí destiček postačí cca desetkrát přerušovaně zabrzdit. Zabrzděním zde rozumíme silné zpomalení cca z 25 na 5 km/h, při němž však nedojde k zastavení kola, a to pomocí pouze jedné brzdy.
Pokud na destičkách vidíte tenkou hladkou a lesklou vrstvičku, jsou bezpochyby vyhlazené. Jak to napravit, abyste je nemuseli hned vyhazovat? Lehce je zdrsněte pomocí jemnějšího brusného papíru (p120). Nezapomeňte si na tuto činnost vzít rukavice a respirátor nebo ochrannou masku. Poté destičky namontujte zpět a znovu je zajeďte podle návodu výše.
Hodnoty minimálního a maximálního nahuštění původní montáže s duší (Tubetype) jsou uvedené na bočnicích pláště.
Mějte však na paměti, že nahuštění plášťů je možné přizpůsobit podle hmotnosti jezdce, terénu a pocitu z jízdy.
Potřebujete najít vyhovující kompromis mezi rychlostí odvalování při šlapání (vyšší tlak) a pohodlím a přilnavostí (nižší tlak).
K určení správné hodnoty nahuštění můžete postupovat tímto způsobem:
Najděte si krátkou trasu (na 5–10 minut), která vede co nejrozmanitějším terénem (bláto, kamení, kořeny, dlažba...). Nahustěte pláště na maximální doporučený tlak a poté si trasu projeďte. Pokud se vám plášť zdá příliš tuhý, jízda není příliš pohodlná a necítíte dostatečnou přilnavost v zatáčkách, snižte tlak v pláštích. Opět projeďte testovací trasu a postup opakujte, dokud nenaleznete optimální tlak.
Dejte však pozor na to, abyste pláště nepodhustili – musí být nahuštěné minimálně na hodnotu uvedenou na bočnicích, jinak riskujete častější defekty.
Správně nahuštěné pláště jsou při cyklistice naprosto zásadní. Proto tlak v pláštích pravidelně kontrolujte.
Bezdušová neboli TUBELESS montáž je dobrý způsob, jak naplno využít vlastností pláště. Při této montáži se hustí na nižší tlak (v řádu o 0,5 bar) než při montáži s duší. Díky menšímu nafouknutí se "kostra" pláště dostane do kontaktu se zemí. V kolu totiž chybí duše, která by ji zastavila.
Plášť se tak stává pružnějším a má lepší jízdní vlastnosti.Při tubeless montáži se snižuje tlak v pláštích, aby bylo možné naplno využít jejich vlastností, nesmí však být tak nízký, aby se ráfek při najetí na překážku dotýkal země a hrozilo tak riziko defektu
Dávejte pozor, abyste pláště nenahustili více než na hodnotu 3 bar, jinak riskujete deformaci hliníkových ráfků.
Správně nahuštěné pláště jsou při cyklistice naprosto zásadní. Proto tlak v pláštích pravidelně kontrolujte.
Poznámka: Na rozdíl od ráfků tohoto kola nejsou pláště HUTCHINSON TORO Tubeless Ready. Pokud chcete přejít na bezdušovou montáž, je potřeba vyměnit plášť.
Abyste se vyhnuli riziku propíchnutí či proražení duše a vylepšili přilnavost plášťů a pohodlí jízdy, můžete předělat svá kola na bezdušový systém. Kola na vašem kole jsou Tubeless Ready, to znamená, že již mají v ráfku nepropustnou pásku. Pak již potřebujete jen Tubeless Ready pláště, Tubeless ventilky (PRESTA) a těsnicí roztok (chránící před defektem). Nezapomeňte si na tento úkon vzít rukavice a ochranné brýle pro případ, že by došlo k prasknutí pláště.
Pro předělání kola na tubeless postupujte podle tohoto návodu:
1. Odmontujte kolo
2. Plášť pouze z jedné strany odražte z patky a vyndejte původní duši
3. Ověřte, že páska je v ráfku dobře přilepená a nejsou na ní žádné bublinky ani trhliny
4. Do otvoru v ráfku zevnitř zasuňte TUBELESS ventilek
5. Přidejte 90 ml (70 ml) těsnicího roztoku pro 29" pláště " (27,5")
6. Nasaďte na ráfek nový TUBELESS READY plášť
7. Silně nahustěte, aby plášť zapadnul do ráfku Pozor, nikdy pláště nehustěte na více než 3 bar, jinak hrozí deformace hliníkových ráfků.
Pokud se vám postup zdá příliš složitý, obraťte se na servis v nejbližší prodejně Decathlon, kde vám s tímto úkonem rádi pomohou.
Vidlice ROCKSHOX RECON vyžaduje personalizované nastavení podle vašeho stylu jízdy, terénu a vašich preferencí, hlavně však podle vaší hmotnosti.
Doporučený tlak a odskok pro vaši vidlici zjistíte na tomto odkazu. Budete muset zadat svou hmotnost s veškerým vybavením (helma, boty, batoh s hydrovakem) a model kola: horské kolo.
Aplikace pak spočítá doporučený tlak (v psi) a odskok v počtu kliků počítaných z úplně utažené polohy po směru hodinových ručiček (pomalá poloha).
Nastavením tlaku regulujete hodnotu nazývanou SAG, která označuje procento výšky zdvihu na jaké se vidlice zanoří při zatížení jezdcem. Pro pružnější a pohodlnější jízdu se doporučuje vyšší SAG (mezi 30 a 35 %). Na výkonnější, sportovnější jízdu se hodí tužší vidlice s nižší hodnotou SAG (mezi 20 a 25 %).
Uvolnění pružení (neboli odskok) určuje, jakou rychlostí se vidlice po ztlumení nárazu vrátí do výchozí polohy. Odskok se doporučuje nastavovat podle fyzické kondice jezdce a jeho zkušeností s ovládáním kola. Kolečko pro nastavení odskoku se nachází pod pravým ramenem vidlice (viz foto).
Nyní když víte, jaká jsou doporučená nastavení pro vaši vidlici, se můžete podívat na kapitolu "SEŘÍZENÍ SAG NA VIDLICI".
Když víte, na jaké hodnoty by vaše vidlice měla být nastavena, můžete přikročit k samotnému seřízení vidlice. Budete potřebovat jednu osobu k asistenci, vysokotlakou pumpu k nafouknutí vidlice a skládací metr, pravítko nebo svinovací metr.
Podívejte se na video s postupem, jak SAG na vidlici seřídit.
Poznámka: Nezapomeňte, že šroubovací zátka ventilku slouží pouze k ochraně ventilku před prachem a v žádném případě nepřispívá k udržení tlaku v tlumiči. Proto nemá smysl ji příliš silně utahovat!
Aby se kolo při jízdě chovalo stejnoměrně, doporučujeme nastavit SAG na tlumiči stejný jako na vidlici. Postup je v podstatě stejný, jako u vidlice:
Potřebujete jednu osobu k asistenci, vysokotlakou pumpičku na vidlice a tlumiče a skládací metr, pravítko nebo svinovací metr.
Nejprve nafoukněte tlumič na doporučený tlak uvedený na tlumiči. Poté požádejte asistující osobu, aby kolo podržela, zatímco na něj nasednete. Jakmile se na kole usadíte, změřte zanoření tlumiče. Pro zvýšení SAG snižte tlak v tlumiči, pro snížení SAG tlak v tlumiči o něco zvyšte.
Pro pružnější a pohodlnější jízdu se doporučuje vyšší SAG (mezi 30 a 35 %). Na výkonnější, sportovnější jízdu se hodí tužší vidlice s nižší hodnotou SAG (mezi 20 a 25 %).
Poznámka: Nezapomeňte, že šroubovací zátka ventilku slouží pouze k ochraně ventilku před prachem a v žádném případě nepřispívá k udržení tlaku v tlumiči. Proto nemá smysl ji příliš silně utahovat!
Aby vám kolo a jeho komponenty vydržely co nejdéle a jezdilo se vám co nejlépe, je zásadní nezapomínat na údržbu kola. Kromě estetické stránky (čisté kolo je samozřejmě hezčí než kolo špinavé) může zanedbání údržby vést i k vážnějším problémům, které mohou způsobit nehodu: zadřená lanka, zrezivělé díly, unikání vzduchu, předčasné opotřebení…
Díky pravidelné údržbě se vám bude na kole dobře jezdit a jeho komponenty déle vydrží, takže snížíte i jeho ekologickou náročnost.
Během prvních jízd je zcela běžné, že některé komponenty povolí.
Proto nabízíme bezplatnou garanční servisní prohlídku po dobu 6 měsíců od zakoupení kola.
Ke správnému vyčištění kola budete potřebovat čisticí přípravek na kola, houbičku a kartáč.
Před aplikací čistícího přípravku opláchněte kolo vodou. Poté použijte k aplikaci houbičku a kartáč, aby se přípravek dostal všude, kam má. Důležité je nechat přípravek před opláchnutím nějakou dobu působit.
Oplachování provádějte z rozumné vzdálenosti, aby nedošlo k poškození mechanických částí kola.
Nakonec kolo osušte čistým suchým jemným hadříkem.
Nikdy nepoužívejte vysokotlaký čistič, voda by se mohla dostat do kuličkových ložisek a trvale poškodit elektrické součásti kola.
Nejprve odmontujte kolo. Poté velkým šroubovákem oddalte destičky a navraťte písty do původní polohy. Pokud máte, použijte k tomu speciální roztahovač brzdových destiček.
Následně uvolněte závlačku, která destičky drží, a vyjměte destičky ze třmenu. Připravte nové a umístěte mezi ně pružinu.
Vložte nové destičky do třmenu brzdy podle určení (R/RIGHT pro pravou a L/LEFT pro levou). Upevněte je pomocí závlačky.
Poté můžete namontovat kolo zpět a desetkrát brzdami zapumpovat, aby se destičky dostaly k sobě. Následně vizuálně zkontrolujte, že jsou destičky na správném místě a nedotýkají se kotouče. Nové destičky nezapomeňte zajet.
Budete potřebovat inbusový klíč 5 mm.
Povolte šrouby třmenu brzdy tak, aby byl uvolněný a zmáčkněte brzdovou páčku. Je důležité držet brzdovou páčku stisknutou a poté zašroubovat šrouby třmenu zpět na moment 9,5 Nm.
Nakonec vizuálně zkontrolujte, že kotouč a destičky jsou stále v kontaktu.
Pokud je brzdová páčka příliš volná nebo se při brzdění dotýká gripů, je nutné odvzdušnit celý brzdový systém. Aby byl zachován optimální výkon brzd, doporučujeme je odvzdušnit alespoň jednou ročně.
Manipulace je poměrně složitá a vyžaduje speciální nástroje. Pokud netroufáte nebo nemáte potřebné nářadí, můžete se s kolem dostavit do servisu v jakékoli prodejně DECATHLON, kde se naši pracovníci o údržbu postarají. Pokud se do toho chcete pustit sami, prostudujte si návod k údržbě brzd, který najdete dole na stránce v sekci NÁVODY.
Poznámka: Video se týká brzdových třmenů SRAM vybavených technologií Bleeding Edge, vaše brzdové třmeny touto technologií vybaveny nejsou, ale postup je stejný, pouze koncovka je jiná.
Vidlice je jedním z nejnamáhanějších komponentů na horském kole. Je třeba pečlivě dbát na její údržbu, aby poskytovala pohodlí a bezpečí, zejména při jízdě v obtížném terénu. Proto doporučujeme provádět pravidelnou údržbu vidlice.
Pro maximální prodloužení její životnosti je třeba starat se o několik věcí:
Po každé vyjížďce odstraňte nečistoty z kluzáků a prachovek. Tím snížíte riziko, že se nečistoty dostanou do ramen vidlice. Můžete je také nastříkat mazivem SRAM Butter, aby spoje nevysychaly. Přebytečné mazivo však otřete, aby se na něm nezachytával prach.
Pro optimální mazání, můžete kolo na noc položit vzhůru nohama (koly nahoru). Olej se vsákne do pěnových kroužků uvnitř pístů.
Dva následující úkony jsou složitější, protože vyžadují demontáž vidlice. Pokud si na ně netroufáte nebo nemáte potřebné nářadí, můžete se s kolem dostavit do servisu v jakékoli prodejně DECATHLON, kde se technici o údržbu vidlice postarají. Pokud se do nich chcete pustit sami, prostudujte si návod k vidlici, který najdete dole na stránce v sekci NÁVODY.
Po 50 h ježděnímůžete provést základní údržbu, tzn. vyměnit promazávací olej, pěnové kroužky a stírací kroužky.
Po 200 h ježdění je vhodné provést kompletní údržbu vidlice, tzn. vyměnit všechny kroužky, promazávací olej a olej v tlumicí patroně.
Tlumič je stejně jako vidlice určen k zajištění pohodlí a naprosté bezpečnosti v technickém terénu. Proto doporučujeme provádět pravidelnou údržbu tlumiče.
Pro maximální prodloužení životnosti je třeba starat se o několik věcí:
Po každé vyjížďce odstraňte nečistoty z kluzáků a prachovek. Tím snížíte riziko, že se nečistoty dostanou do tlumiče.
Dva následující úkony jsou složitější, protože vyžadují demontáž tlumiče. Pokud si na ně netroufáte nebo nemáte potřebné nářadí, můžete se s kolem dostavit do servisu v jakékoli prodejně DECATHLON, kde se technici o údržbu vidlice postarají. Pokud se do nich chcete pustit sami, prostudujte si návod, který najdete dole na stránce v sekci NÁVODY.
Po 50 hodinách ježdění můžete vyměnit těsnění.
Po 100 h ježdění je vhodné provést kompletní údržbu tlumiče, tzn. vyměnit všechny kroužky, promazávací olej a olej v tlumicí patroně.
Po jízdě otřete sloupek sedla čistým hadříkem.
Nepoužívejte tlakovou myčku ani hodně vody, mohlo by dojít k poškození.
Stačí, když sedlovku otřete mírně navlhčeným hadříkem.
Opotřebený řetěz vede ke špatnému řazení rychlostí a předčasnému opotřebení kazety i převodníku.
Jeho opotřebení můžete zjistit pomocí měrky na řetěz. Nasaďte měrku výřezem mezi libovolné dva články napnutého řetězu a druhou stranu měrky položte na řetěz. Pokud zobák kalibru úplně zapadne mezi články řetězu, je to známka opotřebení řetězu, který musí být vyměněn, aby nedošlo k poškození kazety a převodníku.
Řetěz doporučujeme vyměnit již při opotřebení na 50 %. Pokud je úroveň opotřebení již 75 %, je třeba vyměnit nejen řetěz, ale i kazetu a převodník. Proto je lepší stav řetězu pravidelně kontrolovat, aby nedošlo k poškození celého převodového ústrojí.
Horská cyklistika je sportovní aktivita probíhající často v náročném terénu, v němž může snadno dojít k poškození kola.
I při pečlivé údržbě tedy běžně dochází k poškození různých komponentů kola.
Opravy těchto defektů jsou většinou poměrně jednoduché, takže je s našimi radami zvládnete i doma.
Pokud si však na opravy sami netroufáte nebo nemáte potřebné nářadí, neváhejte se obrátit na servis v jakékoli prodejně DECATHLON, kde se vašeho kola ujmou zkušení technici.
K opravě kola, zalepení píchnuté duše, spojení prasklého řetězu a jiným složitějším úkonům budete potřebovat vhodné nářadí.
Některé nástroje jsou specifické pro různé komponenty (bič na kazety, stahovák kazety…), jiné mají univerzální využití (inbusové klíče, kleště…)
Připravili jsme pro vás seznam výrobků, které vám budou při údržbě a opravách vašeho horského kola určitě užitečné.
Na opravu defektu budete potřebovat: pumpičku, lavor s vodou, hadřík a sadu na opravu duší.
Duši lehce nafoukněte. Abyste zjistili, kudy uniká vzduch, ponořte ji do lavoru s vodou, nebo jí otáčejte před svými rty.
Jakmile dírku nebo dírky najdete, osušte duši hadříkem a okolí dírky zdrsněte brusným papírem, který je součástí opravné sady. Tím připravíte duši na lepení – díky drsnému povrchu k ní lepidlo mnohem lépe přilne.
Kolem díry naneste dostatečné množství lepidla a vyčkejte 3 až 5 minut .
Nakonec na díru přiložte záplatu a několik minut ji držte přitisknutou.
Stlačováním směrem od středu záplaty k okrajům se snažte vymačkat případné vzduchové bubliny.Poté je duše připravena na další jízdu!
Při opravě defektu na tubeless kole postupujte následovně:
1/ Vyjměte z pláště cizí předmět, který způsobil defekt.
2/ Pilník pokapejte lepidlem a obruste jím okraje vzniklé díry.
3/ Knot protáhněte jehlou. Nebojte se přitlačit, právě tím zajistíte nepropustnost!
4/ Knot i jehlu pokryjte lepidlem.
5/ Pomocí jehly vsuňte polovinu knotu do díry v plášti.
6/ Opatrně vyvlékněte jehlu z knotu.
7/ Knot odřízněte nebo odstřihněte 3 mm od kostry pláště.
Takto opravíte menší otvory zhruba do 6 mm v průměru. Pokud máte v plášti větší díru, bude lepší vyměnit celý plášť.
Při jízdě v horském terénu a přejíždění větších překážek se může stát, že napětí paprsků v kole povolí a kolo se prohne.
Nicméně během prvních jízd na novém kole je zcela běžné, že se některé díly povolují a usazují. Může být například slyšet praskání paprsků kola při jízdě. To je způsobené zbytkovou energií z kroucení drátů při výrobě. Kolo by však rozhodně nemělo být vychýlené ze své osy. Pokud tomu tak je, využijte bezplatné garanční prohlídky poskytované našimi servisy po dobu 6 měsíců od zakoupení kola, v jejímž rámci vám naši technici kolo vycentrují.
Pokud si chcete kolo vycentrovat sami, budete potřebovat klíč na paprsky a případně i centrovací stolici a centrovací pravítko.
Upevněte kolo do montážního stojanu nebo je otočte koly vzhůru a postavte na sedlo. Odmontujte kolo a sejměte z něj plášť a duši. Kolo bez pláště namontujte zpět na kolo (nebo na centrovací stolici) a poté si stoupněte ke kolu čelem. Roztočte kolo a sledujte, zda se točí v rovině ve srovnání s rámem kola. Pokud se zdá, že se kolo vychyluje po vertikální ose, mluvíme o "saut", pokud se vychyluje po horizontální ose, jde o "voile".
K nápravě je třeba jen utáhnout nebo povolit napětí paprsků v místě, kde je kolo vychýlené ze své vertikální či horizontální osy. Můžete se obrátit na servis v jakékoli prodejně DECATHLON, kde vám kolo vycentrují zkušení technici.
Pokud měnič špatně přehazuje rychlosti a řadicí páčka nefunguje tak, jak má, je možné, že je někde zadřené řadicí lanko a bowden.
Aby řazení rychlostí opět fungovalo hladce, je v takovém případě třeba lanko i bowden vyměnit. Výměnu můžete provést sami podle tohoto videa, nebo se s kolem dostavit do servisu v jakékoli prodejně DECATHLON.
Poznámka: Pokud na kole pravidelně jezdíte v mokrém a blátivém terénu nebo pokud jej často myjete velkým množstvím vody, budete muset lanka a bowdeny měnit častěji. Mytí kola vysokotlakým proudem vody silně nedoporučujeme, protože tak dochází k zanášení nečistot dovnitř bowdenů a případnému vypláchnutí vazelíny z ložisek.
Pokud vaše teleskopická sedlovka přestala fungovat nebo máte pocit, že se páka "měkká", může být lanko zadřené. Jak postupovat při výměně naleznete ve videu.
Poznámka: Vedení lanek je na horském kole AM FIFTY S mírně odlišné, lanka vedou zvenku pod spodní trubkou do sedlové trubky těsně nad spodním držákem.
Ohnutá či zkřivená patka způsobuje vychýlení měniče, který pak nemůže správně plnit svou funkci.
Postavte se za kolo a zkontrolujte rovnou pozici měniče, jak je znázorněno na obrázku níže.
Pokud je patka ohnutá či zkřivená, obraťte se na servis Decathlon nebo se podívejte na video SRAM TECH.
Poznámka: Ve videu je univerzální patka rámu, manipulace pro patku rámu ROCKRIDER XC/AM je stejná.
Rozbil se vám řetěz? Můžete jej vyměnit sami podle videonávodu, který jsme pro vás připravili, anebo kolo zavezte do servisu v jakékoli prodejně Decathlon, kde vám s výměnou řetězu pomohou.
Pokud budete řetěz měnit sami, budete potřebovat: nýtovač řetězu nebo kleště na rychlospojky, nový řetěz a rychlospojku 12V.
Přehoďte řetěz na nejmenší pastorek a nejmenší převodník. Nejprve rozpojte rychlospojku pomocí speciálních kleští, poté řetěz vyvlékněte z přehazovačky. Nový řetěz navlékněte na nejmenší pastorek a nejmenší převodník, tím snadno zjistíte jeho optimální délku. Řetěz musí být v této pozici napnutý, natáhněte jej k horní kladce měniče. Když víte, jakou délku má řetěz mít, pomocí nýtovačky jej na tuto délku zkraťte.
Nakonec na řetěz napojte rychlospojku. Otočte převodníkem, aby se rychlospojka dostala nahoru. Zatlačte na ni rukou a ujistěte se, že drží na správném místě.
Při vyjížďkách do terénu s sebou nezapomeňte vozit rychlospojku. Když se vám přetrhne řetěz, můžete jej pak snadno opravit na místě.
Poznámka: U 12rychlostní kazety je rychloupínák mírně ohnutý, aby řetěz snáze procházel převodem. Pozor, rychloupínák s 11 nebo méně rychlostmi se na takové převodovce zasekne.
Pro zhodnocení opotřebení kazety stačí podívat se na pastorky. Pokud jsou jejich zuby špičaté a ostré, je třeba kazetu vyměnit. Mějte na paměti, že opotřebený řetěz urychluje opotřebování kazety, pravidelně tedy stav svého řetězu kontrolujte.
S výměnou kazety vám rádi pomohou v servisu v jakékoli prodejně DECATHLON, ale můžete se do ní pustit i sami.
Budete potřebovat stahovák kazety a 'bičík na řetěz. Nejprve sundejte zadní kolo a poté nasaďte bič na dostatečně velký pastorek, aby dokázal zastavit otáčení kazety. Následně nasaďte do středu kazety stahovák kazety a pomocí klíče ji odšroubujte, bičem přitom bráníte jejímu otáčení. Tímto způsobem oddělíte kazetu od kola a můžete ji snadno sundat.
Před montáží nové kazety nezapomeňte dobře očistit tělo volnoběžky. Můžete také lehce promazat drážky, aby příště šla kazeta snadno sundat. Novou kazetu nasaďte na tělo volnoběžky a utáhněte. Nemá smysl utahovat ji příliš silně, pokud máte momentový klíč, utahujte na moment 40 Nm.
Poznámka: Vždy věnujte pozornost kompatibilitě součástek : ořech, značka, řada a počet rychlostí.
SRAM nabízí technologii EAGLE a díky tomu je kompatibilní se všemi komponenty SRAM EAGLE bez ohledu na řadu. Upozorňujeme však, že může být nutné řetěz vyměnit nebo zkrátit podle nové kazety nebo převodníku.
Jak vyměnit řetěz?
Jak vyměnit kazetu?
Jak vyměnit brzdové destičky SRAM?
Jak seřídit vidlici?
Jak předělat horské kolo na tubeless systém?
OPRAVA DUŠE
ROCKRIDER poskytuje doživotní záruku na rám, řídítka a představec tohoto kola (při používání za běžných podmínek).
Na ostatní díly platí záruka 2 roky.
Během prvních jízd je zcela běžné, že některé komponenty povolí. Proto nabízíme bezplatnou garanční servisní prohlídku po dobu 6 měsíců od zakoupení kola.
Váš názor nás velice zajímá, ať už je pozitivní, nebo negativní. Proč je váš názor důležitý:
Můžete se vyjádřit
kdykoli
Můžete vyjádřit svůj názor ohledně kvality výrobku!
Pomůžete ostatním sportovcům
Váš názor bude užitečný pro ostatní sportovce při jejich nákupech!
Přispějete ke zlepšování našich výrobků
Vaše názory bereme v úvahu pro zlepšování našich stávajících i budoucích výrobků!