
Záruka domyos
Pokud jste si zakoupili nebo chcete zakoupit fitness stroj Domyos a máte dotazy týkající se záruky na výrobek, tato stránka byla speciálně vytvořena tak, aby na ně odpověděla.
Pokud jste si zakoupili nebo chcete zakoupit fitness stroj Domyos a máte dotazy týkající se záruky na výrobek, tato stránka byla speciálně vytvořena tak, aby na ně odpověděla.
Máte-li jakékoli dotazy týkající se záruky na váš fitness stroj Domyos, níže naleznete všechny odpovědi.
Tým nadšenců ve službách našich uživatelů a našich týmů designérů, kteří vám nabízejí ten nejlepší fitness zážitek.
Sídlíme ve Francii a jsme v neustálém kontaktu s našimi techniky ve Francii i po celém světě, abychom získali vaši zpětnou vazbu.
Jako součást týmu designérů společnosti Domyos se snažíme naše produkty vylepšovat i díky vám.
V neposlední řadě se každý den snažíme zpřístupnit všechny užitečné informace o montáži, údržbě a opravách výrobků Domyos.
Hledáte náhradní díl pro váš stroj, návod k použítí, nebo rady k používání a údržbě? Na našich stránkách technické podpory najdete veškeré informace ke strojům Domyos!
Kompletní nabídku náhradních dílů najdete i na našem eshopu. Pokud ale hledáte jen ty kompatibilní s vaším strojem, využijte stránky technické podpory.
Na našem blogu si můžete přečíst řadu článků o fitness vybavení a jeho použití, ale i ke cvičení obecně.
Nefunguje váš Domyos stroj správně? Máte poruchu a potřebujete pomoct? Není problém!
Máte několi možností:
- objednat si náhradní díl na našem eshopu
- objednat si náhradní díl na vaší prodejně (díly se většinou objednávají z našich kontinentálních skladů a dodání je zhruba 2 týdny a s výběrem dílu vám pomůže náš servisní technik)
- objednat servis u vás doma (službu pro nás zajišťuje externí dodavatel a objednat si ho můžete po telefonu, nebo v naší prodejně)
- cena se skládá z ceny dílu, ceny práce a nákladů na dopravu servisního technika (15kč/km)