vtt_rockrider_e_st500_noir_bleu_8487238

ROCKRIDER e-ST500 V2

Cód. 8487238

S tímto horským elektrokolem se můžete díky baterii s kapacitou 420 Wh vydat na průzkum jakéhokoli terénu. Díly pro toto kolo jsou robustnější a odolnější.

PŘED PRVNÍM POUŽITÍM

JAK VELKÝM TLAKEM MÁM NAFOUKNOUT PNEUMATIKY?

Tlak v pneumatikách je záležitost, které bychom měli věnovat zvýšenou pozornost. Samotná váha mototu a rámu kola působí na kola zatížením. Abychom se vyhnuli riziku defektu a zajistili komfortní jízdní vlastnosti, doporučujeme nafouknout kola tlakem 1,8 barů. Pokud vážíte více než 90 kilo, nepartně zvyšte tlak. 

JAKÁ JE ŽIVOTNOST BATERIE?

Záruka na baterii je 2 roky a 500 cyklů (1 cyklus = 1 nabití na 100 % + 1 vybití o 100 %).

JAKÁ JE AUTONOMIE BATERIE?
BTT ROCKRIDER e-ST 500 - Consejo de Autonomía

Autonomie baterie záleží na mnoha faktorech: > MÍRA NABITÍ BATERIE: výdrž se snižuje při neúplném nabití. >TYP TERÉNU: kopcovitý profil (stoupání) snižuje výdrž baterie. > TLAK V PNEUMATIKÁCH: autonomie bude vyšší při doporučeném tlaku v pneumatikách (1,8 barů) > VENKOVNÍ TEPLOTĚ: za chladného počasí se snižuje kapacita baterie. > POUŽITÍ MÓDU ASISTENCE: doporučuje se snížit úroveň asistence při nízké hladině baterie > KADENCE ŠLAPÁNÍ: při větších stoupáních, stejně jako u klasického MTB kola, je třeba zvolit vhodný stupeň převodu, abychom limitovali výdej jezdce i motoru kola. > RESPEKTOVÁNÍ DOPORUČENÍ NABÍJENÍ A SKLADOVÁNÍ BATERIE: při správném zacházení máte šanci zvýšit životnost baterie.

JAK ZABĚHNOUT NOVÉ DISKOVÉ BRZDY?

Abychom si užili optimálního brždění je nutné brzdy zajet. Po zakoupení kola jsou disky a brzdové destičky nové, a proto efektivita bržení je velmi nízká. Zajetí vyžaduje realizaci zhruba 10 brzdných cyklů pro každou z brzd. Jeden brzdný cyklus znamená zabrždění z rychlosti zhruba 25 na 5 km/h při použití vždy jen jedné z brzdy (přední/zadní).

JAKÝ TYP NOSIČE MOHU VYUŽÍT PRO PŘEVOZ ELEKTROKOLA?
BTT ROCKRIDER e-ST 500 - Portabicicletas Thule Compatible eléctrica

Vaše kolo je kompatibilní s nosiči kol značky THULE Europower, který je k dispozici na decathlon.cz. Tento nosič umožňuje převoz až dvou elektrokol na tažném zařízení.

MOHU POKRAČOVAT V JÍZDĚ, KDYŽ MÁM VYBITOU BATERII?

Jedná se o kolo s elektrickou asistencí, bez ní lze bez problémů pokračovat v jízdě. Při jízdě však pocítíte přebytečná kila, která způsobuje právě osazení elektrické asistence.

MOHU KOLO POUŽÍVAT I PŘI DEŠTI? JSOU KOMPONENTY VODOTĚSNÉ?
BTT ROCKRIDER e-ST 500 - Consejo estanqueidad batería

Baterie byly vyvinuta tak, aby se kolo mohlo používat i za deště. Není však možné zaměňovat déšť s vysokotlakou vodní pistolí. Stejně tak platí pro ostatní komponenty, obrazovku a elektrokabely. Přesto vám radíme, abyste maximálně chránili své kolo při použití a skladování.

CO MÁM DĚLAT, KDYŽ JE ŽIVOTNOST BATERIE U KONCE?
BTT ROCKRIDER e-ST 500 - Reciclaje batería

V případě, že životnost baterie je u konce, přineste ji do prodejny DECATHLON. Baterii přebereme a provedeme ekologickou recyklaci. 

 

MÁM ČEKAT AŽ JE BATERIE KOMPLETNĚ VYBITÁ, ABYCH MOHLA BÝT OPĚTOVNĚ NABITA?

Ne, lionové baterie nemají paměťový efekt a proto se mohou nabíjet v jakémkoli okamžiku. Doporučujeme nabíjet baterii pravidelně, abychom zachovali dobrý výkon.

CO SE STANE, KDYŽ NECHÁM KOLO ZAPNUTÉ?

Kolo se vypne samo po několika minutách neaktivity. Výchozím nastavením se odpojí po 20 minutách.

CO ZNAMENÁ MÓD PRO CHODCE?
BTT ROCKRIDER e-ST 500 - Display modo peatón

Když musíte kolo tlačit do kopce, tento mód vám pomůže zapomenout na váhu kola. Upozornění, tento mód by se neměl používat, když na kole sedíte. Dá se do pohybu a zůstane aktivní, když tlačítko "UP" je zmáčknuté. Mód se zastaví, když na tlačítko není vyvýjen tlak. Mód chodce nefunguje při stoupáních, pokud kolo dostatečně netlačíme kupředu. V tomto případě se na obrazovce objevé error 83. Toto slouží jako prevence před přehrátím motoru kola. Pro odstranění chybe je třeba kolo vypnout a zapnout. Nikdy nepoužívejte tento mód při jízdě na kole, mohli byste jej poškodit. 

JAK SPRÁVNĚ SKLADOVAT BATERII?
BTT ROCKRIDER e-ST 500 - Consejo temperatura de guardado

Je nutné skladovat baterii na suchém, tmavém místě při teplotě mezi +10 °C a +25 °C. Nenechávejte baterii vybitou na méně než 10 % kapacity pro eliminování kompletního vybití baterie, mohlo by dojít k jejímu poškození při dalším použití. Nezapomeňte bateri vybít a nabít (ikdyž jste ji nepoužívali), alespoň každých 6 měsíců. 

CO MOHU DĚLAT, POKUD MÁM PROBLÉM PŘI POUŽITÍ KOLA S ELEKTRICKOU ASISTENCÍ?
Interrogante

Navštivte na stránce část častých problémů v sekci "MÁM PROBLÉM", kde můžete řadu problémů s vašim kolem ROCKRIDER e_ST500 vyřešit. Také můžete odeslat dotaz na našeho technika prostřednictvím elektronického formuláře. A navíc můžete navštívit jednu z našich poboček DECATHLON a poradit se s našim servisním technikem osobně. Ideálně před návštěvou kontaktujte prodejnu předem.

KOLIK ČASU ZABERE NABITÍ BATERIE?

Kompletní nabití baterie z 0% na 100% kapacity trvá 6 hodin. Nicméně 3 hodiny jsou dostatečné pro nabití z 0% na 80%.

MOHU NECHAT ZAPOJENU NABÍJEČKU BATERIE PŘESTOŽE BATERIE JE JIŽ PLNĚ NABITA?

Ano, nabíječka baterie byla vyvinuta tak, aby mohla být zapojena 24 hodin. Ve chvíli, kdy je baterie nabita se nabíjení přeruší. Díky LED indikátoru zjistíte, zda je již nabíjení dokončeno.

KDE MOHU ZAKOUPIT NÁHRADNÍ BATERII?

Kontaktujte svou nejbližší prodejnu a domluvte se s našim ochotným personálem.

JE TŘEBA ŠLAPAT PRO AKTIVACI ELEKTRICKÉ ASISTENCE?
BTT ROCKRIDER e-ST 500 - Consejo pedaleo natural

Ano, kolo ROCKRIDER e-ST500 je kolo s elektrickou asistencí. Tato asistence se aktivuje pouze při šlapání uživatele. Systém elektromotoru bez nutnosti šlapání je považován za cyklomotor s přísnějšími omezeními užívání a bezpečnosti. V tomto kole se vyhodnocuje vyvinutá síla na pedály pomocí senzoru. Informace je odesílaná do počítače kola, která následně vyhodnotí sílu asistence motoru. Tento senzor měří potenci šlapání a proporčně přidává sílu do pedálů, tím způsobem, že čím větší silou působité na pedály, tím větší sílu získáte od motoru tak, aby šlapaní bylo plynulé. Míru asistence je možno regulovat pomocí zvoleného módu (1, 2, 3). S tím, že v režimu 1 vyvíjíte větší sílu, než při režimu 3 pro dosažení stejné míry asistence.

JAK MÁME PŘISTUPOVAT K NASTAVENÍ PARAMETRŮ (velikost kola, jednotky...)?
BTT ROCKRIDER e-ST 500 - Acceso a la configuración

Můžete dosáhnout nasavení pomocí stlačení tlačítka "UP" nebo "DOWN" při různých parametrech.

Krátké stlačení tlačítka "ON/OFF" dovoluje potvrdit hodnotu a přesunout se na další parametr. Krátké stlačení tlačítka "UP" a "DOWN" slouží pro vizualizaci dalších možností nastavení. NASTAVENÍ 1 = průměr kola NASTAVENÍ 2 = šířka pneumatik NASTAVENÍ 3 = volba jednotek (Km = kilometry / Mi = míle)

CO JE TO MÓD "999"?
BTT ROCKRIDER e-ST 500 - Display modo 999

Pokud dlouze zmáčkenete tlačítka "ON/OFF" a "UP" dosáhnete módu "999", také nazýváno módem "inženýrským". Tento mód slouží k diagostice a správnému určení funkcionality kola pro servisní techniky. Nedovoluje realizovat žádnou akci.

JAK VYNULOVAT DÍLČÍ VZDÁLENOST "KM"?
Display Rockrider e-st500 modo RESET

Mohu dosáhnout volby, která mi dovolí vynulovat počítadlo dílčí ujeté vzdálenosti z navigační obrazovky? Ano, jen je třeba dlouze zmáčknout tlačítko "ON/OFF".

JAK DLOUHO MOHU UCHOVÁVAT BATERII ANIŽ BYCH JI NABIL?

Baterie je možno skladovat nejdéle po dobu 6 mesíců bez opětovného nabití z bezpečnostních důvodů a pro zachování životnosti baterie.

NABÍJÍ SE BATERIE ŠLAPÁNÍM?

Ne, efekt dinama není umožněň. Některé systémy dovolují opětovné nabíjení díky šlapání, ale efektivita je příliš nízká. Bylo by třeba ujet několik desítek kilometrů pro zvýšení asistence o 1 km navíc.

MÁM PROBLÉM S ELEKTROINSTALACÍ

Máte potíže s elektroinstalací u vašeho e-MTB? Shlédněte všechny nejčastější otázky zde.
ELEKTRICKÁ ASISTENCE SE NEAKTIVUJE
BTT Rockrider e-ST 500 - Enchufar el conector del motor

Elektrická asistence se spustí při šlapání. Je třeba vykonat určité úsilí a mít vybrán jeden z módů asistence. Pokud ani poté elektrická asistence nefunguje, podívejte se na následující postup: 1. Zkontrolujte nabití baterie. > Úroveň nabití baterie je možno zjistit stlačením tlačítka nabíjení baterie. Pokud první led bliká nebo se nerozsvítí žádná led, znamená to, že baterie je vybitá. Baterii výjměte, umístěte do nabíječky a nabíjte. 2. Zkontrolujte, že baterie je čistá a dobře umístěna. > Zkontrolujte že konektory na baterii a kole jsou čisté a v dobrém stavu. Baterie musí být dobře umístěna a zakryta (viz. foto) a plně zacvaknuta (je třeba slyšet „cvak“). 3. Nechejte schladnou systém. > V případě vysokých teplot nebo po delší vyjížďce elektrický systém se může přehřát. Nechte schladnout kolo nepoužívaním a během několika minut elektrickou asistenci opět vyzkoušejte. 4. Zkontrolujte zásuvku konektoru motoru. > Konektor motoru umístěný na levé zadní stavbě rámu může být odpojený nebo poškozený. > Otevřete konektor a zkontrolujte, že není žádný kolík rozdvojen. > Znovu připojte konektor a pokuste se neudělat chyby, mohli byste ohnout zástrčku. Můžete se si pomoci dvěma šipkami, které sjou vyryty na obou stranách konektorů. Tyto dvě šipky musí být identické a měly by být naproti sobě před finálním spojením konektorů. > Jakmile jsou konektory zapojeny, upevněte vše šroubováním obou koleček, dokud není spoj mírně stlačen a zdeformován. Pak ji stačí správně namontovat (žádná drážka pro zástrčku by neměla vyčnívat). Dávejte pozor, abyste respektovali správné umístění konektoru (směrové šipky musí směřovat k sobě). 5. Spusťte obrazovku stlačením tlačítek „ON/OFF“. Spusťte obrazovku pomocí tlačítek ON/OFF až se vám zobrazí iniciační obrazovka. 6. Zvolte jeden z módů asistence odlišný od nuly. Pokud by se na obrazovce zobrazil m´d 0, je normální, že není k dispozici elektrická asistence. Zvolte jeden z módů 1, 2 nebo 3. Po výběru šlapejte do pedálů a regulujte mód asistence dle vašich potřeb s tím, že nejvyšší podpory dosáhnete při výběru režimu 3. Pokud ani poté se vám nepodaří spustit elektrickou asistenci, kontaktujte svou nejbližší pobočku DECATHLON.

NA DISPLEJI SE OBJEVÍ CHYBOVÁ ZPRÁVA ("ERROR")

ERROR 16 NEBO 17 = ABNORMÁLNÍ NAPĚTÍ V MOMENTOVÉM SENZORU > vypněte kolo a vyjměte baterii. > Vraťte baterii zpět a zapněte kolo. Pokud error nezmizí, je třeba kolo dovézt do prodejny DECATHLON, kde kolo převezmeme k opravě.

ERROR 32 NEBO 33 = CHYBNÁ FUNKCE MOTORU > Vyzkoušejte správnost zapojení konektoru motoru umístěného na levé zadní stavbě rámu. Pokud tomu tak není, zkontrolujte poškození zástrčky, i to může mít vliv na přerušení proudu elektrické energie a vyvolání této chyby. > Pokud chyby přetrvávají, navštivte pobočku DECATHLON, abychom vám poskytli kompletní diagnostiku kola.

ERROR 49 = CHYBNÁ FUNKCE SENZORU KADENCE > Vypněte kolo a vyjměte baterii. > Pokud chyba přetrvává, navštivte pobočku DECATHLON, abychom vám poskytli kompletní diagnostiku kola.

ERROR 64 = PŘEPNUTÁ BATERIE > Vypněte kolo a vyjměte baterii. > Pokud chyba přetrvává, navštivte pobočku DECATHLON, abychom vám poskytli kompletní diagnostiku kola.

ERROR 65, 66 nebo 67 = PŘEPNUTÁ BATERIE > Nabíjte baterii. Jakmile baterii nabijete, zasuňte baterii na kolo a zapněte kolo. > Pokud chyby přetrvávají, navštivte pobočku DECATHLON, abychom vám poskytli kompletní diagnostiku kola.

ERROR 80 = PŘEHŘÁTÍ KONTROLNÍHO PANELU > Odpojte elektrickou asistenci a vypněte kontrolní obrazovku. > Nechte schladnout elektrický systém. > Pokud chyba přetrvává, navštivte pobočku DECATHLON, abychom vám poskytli kompletní diagnostiku kola.

ERROR 81 = CHYBA PŘENOSU DAT MEZI KONTROLNÍM PANELEM A BATERIÍ > Zkontrolujte nabití baterie. > Zkontrolujte, zda na konektoru baterie a kontrolního panelu se nenachází nějaké cizí těleso blokující konektivitu (konektor, na kterém je bateria na kole). > Zkontrolujte, že baterie je dobře umístena na kole. > Zkontrolujte, že konektor obrazovky je správně zasunut. > Pokud chyba přetrvává, navštivte pobočku DECATHLON, abychom vám poskytli kompletní diagnostiku kola.

ERROR 83 = CHYBA ELEKTROINSTALACE > Chyba může nastat při přetížení motoru (při režimu chůze kdy v prudkém stoupání nepomáhá uživatel dostatečně tlačit kolo). Elektrická asistence v tomto případě spadne do režimu nouze, kdy se chrání před přehřátím a poškozením. > Pro odstranění problému vypněte asistenci a opětovně zapněte. >  Pokud chyba přetrvává, navštivte pobočku DECATHLON, abychom vám poskytli kompletní diagnostiku kola.

ERROR 84 = CHYBA PŘENOSU MEZI KONTROLNÍM PANELEM A ŘÍDÍCÍM SYSTÉMEM > Zkontrolujte, zda na konektoru baterie a kontrolního panelu se nenachází nějaké cizí těleso blokující konektivitu (konektor, na kterém je bateria na kole). > Zkontrolujte, že baterie je dobře umístena na kole. > Zkontrolujte, že konektor obrazovky je správně zasunut. > Pokud chyba přetrvává, navštivte pobočku DECATHLON, abychom vám poskytli kompletní diagnostiku kola.

DOŠLO K PŘERUŠENÍ ELEKTRICKÉ ASISTENCE

Elektrická asistence se spustí při šlapání. Je třeba vykonat určité úsilí a mít vybrán jeden z módů asistence. Pokud ani poté elektrická asistence nefunguje, podívejte se na následující postup: 1. Zkontrolujte nabití baterie. > Úroveň nabití baterie je možno zjistit stlačením tlačítka nabíjení baterie. Pokud první led bliká nebo se nerozsvítí žádná led, znamená to, že baterie je vybitá. Baterii výjměte, umístěte do nabíječky a nabíjte. 2. Zkontrolujte, že baterie je čistá a dobře umístěna. > Zkontrolujte že konektory na baterii a kole jsou čisté a v dobrém stavu. Baterie musí být dobře umístěna a zakryta (viz. foto) a plně zacvaknuta (je třeba slyšet „cvak“). 3. Nechejte schladnou systém. > V případě vysokých teplot nebo po delší vyjížďce elektrický systém se může přehřát. Nechte schladnout kolo nepoužívaním a během několika minut elektrickou asistenci opět vyzkoušejte. Pokud ani poté se vám nepodaří spustit elektrickou asistenci, navštivte svou nejbližší pobočku DECATHLON.

ELEKTRICKÁ ASISTENCE ZTRÁCÍ VÝKON

1. Zkontrolujte tlak v pneumatikách. > Tlak v pneumatikách je klíčovým faktorem efektivity elektrické asistence. Doporučujeme před každou vyjížďkou zkontolovat, že tlak v pneumatikách je 1,8 barů. 2. Doporučujeme nepřetěžovat kolo 3. V případě, že baterie má nízkou hladinu nabití, motoru se nedostává odpovídající energie a dochází k poklesu výkonu. 4. Pokud dochází k cukavému pohybu ověřte správné zasunutí konektoru motoru.  

ELEKTRICKÁ ASISTENCE OBČAS VYNECHÁVÁ
BTT Rockrider e-ST 500 - Enchufar el conector del motor

Upozornění, kolo ROCKRIDER e-ST500 je kolo s elektrickou asistencí. Pokud uživatel nešlape do pedálů, asistence se vypne. Pokud vykonané úsilí vám příjde příliš vysoké, zkuste zvýšit sílu asistence (maximum je režim 3). Při rychlosti vyšší 25 km/hod se elektrická asistence vypíná automaticky, toto není chyba. Pokud i přesto elektrická asistence vykazuje anomálie, vyzkoušejte následující kroky: 1. Zkontrolujte, že baterie je nabitá. > skoro vybitá baterie při vysokém stupni elektrické asistence může mít za následek toto chování, než se zcela vybije. > Vyjměte baterii z kola. > Zmáčkněte tlačítko na baterii. > Vyzkoušejte, že se rozsvítí led na méně než jeden stupeň. > Pokud všechny led jsou zhasnuta nebo poslední led bliká, nabíjte baterii. 2. Zkontrolujte, že baterie je čistá, správně zasunuta a připevněna. > Zkontrolujte, že všechny konektory baterie a kola jsou čisté a v dobrém stavu. > Baterie musí být správně zasunuta (viz. foto), při nasazování je třeba, abyste slyšeli „cvak“. 3. Zkontrolujte zásuvku konektoru motoru. > Konektor motoru umístěný na levé zadní stavbě rámu může být odpojený nebo poškozený. > Otevřete konektor a zkontrolujte, že není žádný kolík rozdvojen. > Znovu připojte konektor a pokuste se neudělat chyby, mohli byste ohnout zástrčku. Můžete se si pomoci dvěma šipkami, které sjou vyryty na obou stranách konektorů. Tyto dvě šipky musí být identické a měly by být naproti sobě před finálním spojením konektorů. > Jakmile jsou konektory zapojeny, upevněte vše šroubováním obou koleček, dokud není spoj mírně stlačen a zdeformován. Pak ji stačí správně namontovat (žádná drážka pro zástrčku by neměla vyčnívat). Dávejte pozor, abyste respektovali správné umístění konektoru (směrové šipky musí směřovat k sobě). Pokud ani poté se vám nepodaří spustit elektrickou asistenci, kontaktujte svou nejbližší pobočku DECATHLON.

BATERIE SE NENABÍJÍ

1. Zkontrolujte, že nic nebrání napájení. Konektory baterie a nabíječky  musí být čisté. Neměly by zde být žádné cizí částice bránící napájení baterie. 2. Zkontrolujte propojení s baterií a nabíječkou. > Zkontrolujte, že používáte originálí nabíječku DECATHLON. > zapněte nabíječku do elektrické sítě. Červeně svítící led = baterie se nabíjí. Zeleně svítící led = baterie je nabita. Blikající led = vyskytl se problém s baterií nebo nabíječkou. Kompletně vybitá baterie se nabíjí 6 hodin. 3. Je možné, že jsou poškozeny pouze led indikátory na baterii. Navštivte jednu z našich prodejen DECATHLON, kde vám s problémem pomůžeme.

ZTRATIL JSEM KLÍČ

Náhradní klíč si můžete necat udělat v klasickém klíčnictví.

Pokud jste ztratili oba klíče, navštivte jednu z našich prodejen DECATHLON, kde vám vyměníme zámek a poskytneme klíče k novému zámku. Před návštěvou prodejny však kontaktujte servisní oddělení a dohodněte se na termínu schůzky.

JEDNA Z LED NA BATERII BLIKÁ NEBO NESVÍTÍ ŽÁDNÁ

> První LED bliká: baterie je téměř vybitá a je třeba ji nabít. Vložte baterii do nabíječky a spusťt nabíjení. > Druhá led bliká: baterie se přepla do úsporného režimu, aby se ochránila před přepětím způsobeným nevhodnou manipulací nebo dlouhým obdobím bez nabití. Baterii vložte do nabíječky a spusťt nabíjení. > Pokud bliká jiná nebo více led, baterie je poškozena. Přineste ji to vaši oblíbené prodejny DECATHLON, abychom ji mohli diagnostikovat.

OVLÁDACÍ DISPLEJ SE NESPUSÍ
BTT ROCKRIDER e-ST 500 - Comprobación de la batería y los conectores en el display

1. Vyzkoušejte, že baterie je dostatečně nabita. Úroveň nabití baterie je možno ověřit pomocí stlační tlačítka na baterii. Pokud bliká první led nebo se nezapne ani jedna kontrolka je baterie vybitá. Vložte baterii do zapnuté nabíječky a baterii nabíjte. 2. Zkontrolujte, že baterie je čistá, správně zasunuta a připevněna. > Zkontrolujte, že všechny konektory baterie a kola jsou čisté a v dobrém stavu. > Baterie musí být správně zasunuta (viz. foto), při nasazování je třeba, abyste slyšeli „cvak“ 3. Zkontrolujte, že ovládací obrazovka je  správně zapojena. > Zkontrolujte konektor umístěný za řidítky. > Odšroubujte šroubky po obou stranách a odpojte obrazovku a připojovací kabel > Zkontrolujte, že žádný kolík není ohnutý > Znovu zapojte konektory aniž byste spletli stranu. Můžete si pomoci s šipkami, které by měli být naproti sobě. > Jakmile spojíte konektory, zašroubujte šroubky a přiměřeně je utáhněte 4. Nechte zchladnout elektrický systém. V případě vyšší teplotou nebo při delší vyjížďce se elektrické obvody mohou přehřát. Je třeba kolo vypnout, nepoužívat několik minut a nechat zchladit dříve, než se na kolo opštovně nasedneme. 5. Spusťte ovládací obrazovku pomocí tlačítka ON/OFF. Kontrolní obrazovku spustíte stlačením tlačítka ON/OFF. Pokud se obrazovka stále nezapne, navštivte prosím vaši oblíbeno prodejnu DEACTHLON, kde vám kolo opravíme.

VÝDRŽ BATERIE JE NÍZKÁ NEBO SE SNIŽUJE

1. Zkuste dodržovat doporučení pro správné skladování a použití. Životnost baterie závisí na mnoha faktorech: > NABÍJENÍ BATERIE: životnost baterie klesá, pokud se baterie přebíjí. > Druhu terénu: životnsot baterie se snižuje při výjezdech. > TLAKU V PNEUMATIKÁCH: životnost baterie bude vyšší při tlaku 1,8 barů. > NA VENKOVNÍ TEPLOTĚ: ve chladném počasí se snižuje výdrž baterie až o 50 %. > NA MÓDU, KTERÝ POUŽÍVÁTE: doporučujeme snížit míru asistence při nižším nabití baterie. > 2. Stará baterie může mít nižší výkonnost. Informujte se na své oblíbené prodejně DECATHLON ohledně diagnostiky vaší baterie.

MÁM MECHANICKÝ PROBLÉM

Máte problém s mechanickými částmi vašeho MTB kola? Podívejte se na časté dotazy.
BRZDOVÁ PÁKA LZE SNADNO STLAČIT ANIŽ BY BRZDILA KOLO

Pokud je účinnost brzdy velice nízká nebo brzdová páke lze stlačit velice lehce, je třeba zvýšit přítlak brdového lanka pomocí závitu na konci brzdové páky. Postupujte dle videa. Pootočte kolečkem závitu tak, abyste dosáhli přiměřené tenze kabelu a byly jste schopni bezpečně a účinně zabrzdit.

VIDLICE JE ZAPOHYBLIVÁ NEBO JEJÍ CHOD JE VELICE OBTÍŽNÝ

Optimální provozní teplota naší odpružené vidlice je nad +5 ° C. Pod touto teplotou může zima způsobit snížení suspenze, až blokaci, ale bez poškození. Jakmile teplota opět dosáhne teploty +5 ° C, vrátí se do normálu. Pokud si však všimnete závady nebo pochybností o dobrém stavu vidlice, neprodleně se zastavte do nejbližšího servisu DECATHLON pro určení přesnější diagnózy kola.

MÁM OBTÍŽE S NASTAENÍM PŘEVODŮ KOLA
NEMÁM VYCENTROVANÉ KOLO PO PRVNÍCH PÁR VYJÍŽĎKÁCH

Když vyjedete na novém kole, během prvních pár vyjížděk si součástky "sednou". Toto se týká také paprsků kol, které se vzájemně dotýkají a mohou až "vrzat". Pokud josu vaše kola během prvních 6 měsíců nevycentrována, tuto vadu vám během vaší garanční prohlídky napravíme.

Nepodařilo se vám vyřešit problém nebo najít odpověď v seznamu? Kontaktujte nás prostřednictvím formuláře.

STARÁM SE O SVÉ KOLO

Abyste si užili každou vyjížďku a prodloužili svému kolu životnost je dobré se o kolo pravidelně starat a udržovat ho. Zde naleznete naše rady, jak o kolo pečovat. 

1. Před každou vyjížďkou zkontrolujte, že tlak v pneumatikách má hodnotu 1,8 barů

2. Dobíjte baterii alespoň jednou za 6 měsíců

3. Uchovávejte baterii v suché, teplém a tmavém místě

Náhradní díly

Potřebujete vyměnit nějaké komponenty? Podívejte se na kompletní sortiment náhradních dílů ke kolu e-ST500 zde.

Manuály

Potřebujete servisní knihu k vašemu kolu?
Potřebujete manuál elektroinstalace vašeho kola e-ST500? 
POTŘEBUJETE MANUÁL K ODPRUŽENÉ VIDLICI?

NAŠE ZÁRUKY

ROCKRIDER garantuje na rámy horských kol doživotní záruku (při nekomerčním užití). Na další komponenty se vztahuje dvouletá záruka. Po prvních vyjížďkách se mohou některé komponenty "sednout", je dobré se dostavit během prvních 6 měsíců od nákupu kola na prodejnu DECATHLON pro podstoupení garanční prohlídky, kterou vám poskytujeme ZDARMA.

 

Nahoru