Stůl na stolní tenis FT 830 outdoor

REF: 8345059

FT 830 OUTDOOR

2017

Na této stránce najdete návod k použití a také videonávody a doporučení k údržbě.

Potřebujete náhradní díl? Najdete zde všechny náhradní díly potřebné k opravě stolu.

Potřebujete pomoc? Můžete si přečíst sekci otázek a odpovědí FAQ a požádat o pomoc (úplně dole).

Stůl FT 830 byl přejmenovaný na PPT 530. Všechny informace o stolu PPT 530 je tedy možné použít i na váš stůl.

Návod - krok za krokem

Jak sestavit stůl na stolní tenis?

U každé fáze montáže najdete seznam dílů, které budete potřebovat, přehled jednotlivých kroků montáže a také na co si dát pozor.

Je pro vás připravena verze k vytištění (viz níže).

Jak opravit stůl na stolní tenis?

ARTENGO FT 830 OUTDOOR
1. Zabezpečení

Tento díl umožňuje opravit blokační mechanismus, který jej fixuje rozložené/složené pozici. Je to díl, který zvyšuje bezpečnost uživatelů při používání stolu.

Barva: oranžová (@AFRICAN VIOLET) a  modrá (ADRIATIC BLUE)



Díl objednávejte na eshopu nebo na prodejnách pod kódem 8310571

ARTENGO FT 830 OUTDOOR
2. Síťka

Vyměňte poškozenou síťku za novou!



Díl objednávejte na eshopu nebo na prodejnách pod kódem 8310571

ARTENGO FT 830 OUTDOOR
3. Sloupky na síťku

Vyměňte poškozené sloupky na síťku za nové.



Díl objednávejte na eshopu nebo na prodejnách pod kódem 8310569

SLOUPKY F730 A 830 O
4. Nastavitelná noha

Náhradní nastavitelná noha pro maximální stabilitu vašeho stolu na stolní tenis.



Díl objednávejte na eshopu nebo na prodejnách pod kódem 8367072

ARTENGO FT 830 OUTDOOR
5. Kolečko

Vyměňte poškozené kolečko stolu, abyste jej mohli znovu přesouvat bez větších obtíží!

Díl objednávejte na eshopu nebo na prodejnách pod kódem 8310552

ARTENGO FT 830 OUTDOOR
6. Brzdy 2 ks

Brzy blokují otáčení kol a přináší stabilitu.



Barva: oranžová (@PALAZZO RED) a  modrá (ADRIATIC BLUE)



Díl objednávejte na eshopu nebo na prodejně pod kódem 8349814

ARTENGO FT 830 OUTDOOR
7. Vidlice

Díl objednávejte na eshopu nebo na prodejnách pod kódem 8310559

ARTENGO FT 830 OUTDOOR
8. Úhelník k centrální vzpěře

Díl objednávejte na eshopu nebo na prodejnách pod kódem 8310548

ARTENGO FT 830 OUTDOOR
9. Sada šroubů

Díl objednávejte na eshopu nebo na prodejnách pod kódem 8361878

ARTENGO FT 830 OUTDOOR
10. Centrální vzpěra

Díl objednávejte na prodejnách pod kódem 8310543

ARTENGO FT 830 OUTDOOR
11. Blokovací osa do "u"

Díl objednávejte na prodejnách pod kódem 8310545

ARTENGO FT 830 OUTDOOR
12. Tyč ke kolečkům

Díl objednávejte na prodejnách pod kódem 8349816

ARTENGO FT 830 OUTDOOR
13. Malá vzpěra

Díl objednávejte na prodejnách pod kódem 8310550

ARTENGO FT 830 OUTDOOR
14. Velká vzpěra

Díl objednávejte na prodejnách pod kódem 8310549

ARTENGO FT 830 OUTDOOR
15. Pravá noha

Díl objednávejte na prodejnách pod kódem 8349825

ARTENGO FT 830 OUTDOOR
16. Levá noha

Díl objednávejte na prodejnách pod kódem 8349826

ARTENGO FT 830 OUTDOOR
17. Deska

Díl objednávejte na prodejnách pod kódem 8572236

Deska ke stolu PPT 530 Pongori Decathlon

Otázky a odpovědi

Jak funguje poprodejní servis?

Na některé výrobky na této stránce se vztahuje smluvní záruka, jejíž doba je uvedena na stránce daného produktu na našem webu. Záruka zahrnuje jak díly, tak práci.

Záruka se vztahuje pouze na výměnu vadných dílů s přihlédnutím ke způsobu, jakým byl výrobek používán.

Všeobecné podmínky záruky najdete v záložce "Záruky". 

Dotazy ohledně uplatnění záruky nebo výměny rádi zodpovíme na prodejnách Decathlon.

Pro uplatnění záruky stačí donést výrobek na prodejnu Decathlon společně s účtenkou, kterou si můžete uložit/vytisknout na svém účtu "Můj účet Decathlon" (https://www.decathlon.cz/cz/loginPage), nebo použít kontaktní formulář níže.

help outline
Kdy a kde je možné si náhradní díl nechat doručit?

Pokud se dostavíte na prodejnu, naši technici vás budou o dostupnosti a doručení díly informovat. Pokud si díl objednáváte online, většinou je doručen do 2–5 pracovních dnů (ale pouze v případě, že je díl skladem).

Doručení je možné od pondělí do pátku za určitých podmínek:

- doručení v půldenním intervalu, - doručení ke vchodu do domu- doručení přepravní společností (můžete být požádáni o pomoc při vykládání balíku)- přepravce vás kontaktuje, aby se s vámi domluvil na dni předání, nebude ale schopen vám sdělit, v kolik hodin přesně přijede.

Jak vyměnit bezpečnostní systém stolu?

Podívejte se na přiložené video.

U stolů FT730 O, FT830 O, FT714 O, FT744 O, PPT 500, PPT 530 postupujte následovně: vycvakněte červenou páku, tím díl uvolníte od tyče a můžete jej snadno vyměnit.

Kolečko stolu se zadrhává. Stůl se špatně přesouvá. Co dělat?

K pravidelné údržbě stolu by mělo patřit také promazávání koleček. Mazání provádějte alespoň jednou ročně. Instrukce najdete ve videu.

Kolečko u stolu se rozbilo, musím jej vyměnit?

Ano. V tomto případě, pokud je stůl ještě v záruce, kontaktujte svojí prodejnu.

Pokud už stůl nemáte v záruce, můžete si z našich webových stránek náhradní kolečko koupit rovnou.

Nová síťka se zdá být moc krátká. jak to udělat, aby se stolu přizpůsobila? 

Při nasazování nové síťky je potřeba ji pořádně rozložit. Pak ji v ruce několikrát roztáhnout a teprve potom instalovat na sloupky. Poprvé to jde vždy trochu ztuha, nicméně délka síťky je naprosto přesně vyměřená tak, aby se časem nepovolila příliš.

Co dělat, když při skládání nebo rozkládání desky pohybují jen ztuha?

Nejprve ověřte utažení všech částí, které se hýbou.

Pokud není žádná poškozená, promažte žlábky a průchodky zámků trochou tuku nebo parafínu.

Jaká záruka se vztahuje na náhradní díly?

Stoly mají záruku 2 až 5 let u starých řad a 10 let u nové řady stolů "Roll & Play" (FT730 O, FT830 O, FT860 O, FT890 O)

Na brzdy, síťku, sloupky, plastový držák a nastavitelné nohy se vztahuje dvouletá záruka.

Záruka se vztahuje na díly, které naši technici vyhodnotí jako vadné. Neplatí pro díly, které se opotřebovaly běžným používáním nebo poškodily nesprávnou montáží (nedodržení návodu), nenásledováním pokynů k použití a bezpečnostních pokynů, použitím agresivních čistidel (deska), nárazem, pádem a obecně čímkoliv, co není možné považovat za výrobní vadu (poškození externími činiteli).

Více informací najdete v záložce "Záruka".

Jak mohu odeslat žádost o záruční servis?

Zašlete referenční číslo, název a/nebo sériové číslo vašeho stolu, - popis problému,- případně zašlete fotografie nebo nám vadný díl zašlete a přiložte k němu kopii dokladu o nákupu nebo číslo zákaznické karty Decathlon na e-mail [email protected]

Co dělat v případě, že požadovaný náhradní díl na stránce není?

Kontaktujte prodejnu, kde vám dodací lhůtu na náhradní díl sdělí.

Záruka 10 let

Od roku 2015 nabízíme na všechny naše stoly PONGORI a ARTENGO záruku 10 let (desky, kolečka, bezpečnostní systém, kovová konstrukce).~ Podrobnosti o tom, na které stoly se záruka vztahuje a jaké jsou záruční podmínky získáte zde:"Více informací".