Ref: 8405333, 8545917
2019
Vítejte na stránkách poprodejního servisu pro model ULTRA RCR CF ULTEGRA DI2.
Jde o špičkový model řady ULTRA s přesným a pohodlným elektronickým řazením.
Vysoce výkonný karbonový rám představuje dokonalou kombinaci nízké hmotnosti, rychlosti a dynamiky. Toto závodní kolo vám pomůže neustále posunovat vaše limity.
Aby pro vás montáž kola byla snazší, připravili jsme pro vás videonávod!
Pozor na montáž představce: šrouby, které spojují představec s řídítky, se utahují křížem na moment 6 Nm. Dotažení křížem opakujte dvakrát.
Před použitím kola nezapomeňte posunout dolů páčku na brzdových čelistech a přiblížit tak špalíky k sobě.
Pláště zajišťují jediný kontakt kola se zemí, proto je třeba dbát na jejich optimální přilnavost prostřednictvím jejich nahuštění na správný tlak. Doporučený tlak najdete na bočnici pláště.
Pro optimální seřízení sedla je třeba správně utáhnout sedlovku. Nedostatečně utažená sedlovka může způsobit sjíždění sedla dolů při jízdě. A naopak, pokud je sedlovka utažená příliš, hrozí její poškození a tím i poškození celého kola.
Nejlepší je utahovat sedlovku pomocí momentového klíče. Doporučené utažení je 6 až 7 Nm.
Pozor – nepřekračujte maximální výšku vytažení uvedenou na sedlovce.
Abyste se vyhnuli riziku propíchnutí či proražení duše a vylepšili přilnavost plášťů a pohodlí jízdy, můžete předělat svá kola na bezdušový systém. Kola na vašem kole jsou Tubeless Ready, to znamená, že již mají v ráfku nepropustnou pásku. K bezdušové montáži pak potřebujete jen tubeless ventilky PRESTA a těsnicí roztok. Nezapomeňte si na tento úkon vzít rukavice a ochranné brýle pro případ, že by došlo k prasknutí pláště.
Pro předělání kola na tubeless postupujte podle tohoto návodu:
1. Odmontujte kolo
2. Plášť odražte od patky ráfku jen z jedné strany a vyndejte duši
3. Do ráfku vložte tubeless ready presta ventilek
4. Plášť nasaďte a do ventilku nalijte zhruba 40 ml tmelu
6. Silně nahustěte, aby plášť zapadnul do ráfku. Pozor, buďte při foukání obezřetní, pokud nebudete mít plášť správně nasazený, hrozí prudký únik kapaliny a vzduchu!
7. Otáčejte s kolem tak, aby došlo k co nejlepšímu rozlití tmelu a utěsnění
Pokud se vám postup zdá příliš složitý, obraťte se na servis v nejbližší prodejně Decathlon, kde vám s tímto úkonem rádi pomohou.
Opotřebení brzdových špalíků poznáte podle vrstvy gumy, která na špalíku zbývá. Pokud dosáhne za rysku vyznačující opotřebení, je třeba špalíky vyměnit.
Rozbily se vám pedály? Chcete pedály vyměnit za nášlapné? Podívejte se na tutorial, který jsme pro vás připravili.
Pozor, nezapomeňte, že levý pedál má obrácený závit, to znamená, že se šroubuje proti směru hodinových ručiček. Pravý pedál má závit klasický.
K demontáži pedálů použijte co nejvhodnější nástroj, protože k jejich odšroubování je potřeba vyvinout značnou sílu.
Pokud si všimnete, že kolo nebrzdí tak dobře jako dříve, máte několik možností:
- Očistěte ráfek odmašťujícím přípravkem.
- Ověřte napětí brzdového lanka.
Pokud vám řetěz přeskakuje po pastorcích, musíte ověřit:
- opotřebení kazety.
- napětí lanek přehazovačky.
Poté seřiďte přehazovačku.
Jsou převodníky opotřebené? Chcete změnit počet zubů? Výměna převodníku je jednoduchá. Stačí pouze inbusovým klíčem odšroubovat šrouby, na kterých převodník drží. Poté našroubujte nový převodník.
VAN RYSEL poskytuje na karbonový rám tohoto kola 5letou záruku (při používání za běžných podmínek).
Na ostatní díly platí záruka 2 roky.
Během prvních jízd je zcela běžné, že některé komponenty povolí. Proto nabízíme bezplatnou garanční servisní prohlídku po dobu 6 měsíců od zakoupení kola.
V následující tabulce naleznete hlavní díly tvořící kolo, druhy opotřebení, které nespadají do záruky, a záruční doby tak, jak jsou stanoveny v rámci Evropské unie.