HORSKÉ KOLO ROCKRIDER E-ST 100

Ref: 8560739

HORSKÉ ELEKTROKOLO ROCKRIDER E-ST100 MODRÉ 27,5"

2020

Toto horské elektrokolo je určené na vyjížďky v kopcovitém terénu.

Ideální na (znovu)objevování krás terénní cyklistiky. Díky inteligentní elektrické asistenci propojené se snímačem tempa a displejem snadno najdete tempo, které vám bude nejvíce vyhovovat.

Představení horského elektrokola e-st 100

První použití

Na jaký tlak nafouknout pláště v původní montáži (s duší)

Tlak v pneumatikách je záležitost, které bychom měli věnovat zvýšenou pozornost.
Samotná váha motoru a rámu kola působí na kola zatížením.

Kola v původní montáži s duší (Tubetype):

Abychom se vyhnuli riziku defektu a zajistili komfortní jízdní vlastnosti, doporučujeme nafouknout kola tlakem 1,8 bar.

Pokud máte raději pohodlnější jízdu a větší přilnavost, můžete hustit na nižší tlak. Pokud upřednostňujete větší výdrž baterie a účinnější odval kol při šlapání, můžete na tlaku trochu přidat.

Nikdy však nepřekračujte maximální a minimální hodnoty tlaku uvedené na bočnici pláště.

Příliš nízký tlak zvyšuje riziko propíchnutí duše a při najetí na překážku může způsobit poškození ráfku. Příliš vysoký tlak naopak může způsobit prasknutí duše či pláště nebo trvalou deformaci ráfku.

Správně nahuštěné pláště jsou při cyklistice naprosto zásadní. Proto tlak v pláštích pravidelně kontrolujte.

NA JAKÝ TLAK NAFOUKNOUT PLÁŠTĚ U KOLA ROCKRIDER E-ST100

Na jaký tlak nafouknout pláště při tubeless (bezdušové) montáži

Bezdušové neboli TUBELESS provedení je dobrý způsob, jak naplno využít vlastností pláště. Při této montáži se hustí na nižší tlak (v řádu o 0,5 bar) než při montáži s duší. Díky menšímu nafouknutí se "kostra" pláště dostane do kontaktu se zemí. V kolu totiž chybí duše, která by ji zastavila.

Plášť se tak stává pružnějším a má lepší jízdní vlastnosti. Při tubeless montáži se snižuje tlak v pláštích, aby bylo možné naplno využít jejich vlastností, nesmí však být tak nízký, aby se ráfek při najetí na překážku dotýkal země a hrozilo tak riziko defektu

Dávejte proto pozor, abyste při bezdušové montáži nepřesáhli tlak 3 bar, mohlo by pak dojít k deformaci hliníkových ráfků a prudkému úniku těsnícího tmelu.

Správně nahuštěné pláště jsou při cyklistice naprosto zásadní. Proto tlak v pláštích pravidelně kontrolujte.

Poznámka: Na rozdíl od ráfků tohoto kola  pláště ROCKRIDER ALL TERRAIN LIGHT nejsou Tubeless Ready (tzn. neumožňují bezdušovou montáž).

PRVNÍ POUŽITÍ
Jak seřídit vidlici?

Vidlice SUNTOUR umožňuje přesné nastavení podle vašeho stylu jízdy, terénu a vašich preferencí, hlavně však podle vaší hmotnosti.

Tato vidlice umožňuje pouze jeden druh nastavení: předpětí.

Předpětí pružiny přímo působí na tuhost vidlice. Pro jeho nastavení stačí otočit kolečkem umístěným vlevo na vidlici. Ve směru hodinových ručiček pružinu utáhnete a vidlice bude tužší. Proti směru hodinových ručiček pružinu uvolníte a vidlice bude měkčí. Kolečko na pravé straně vidlice se používá na uzamčení odpružení, což využijete hlavně při jízdě na rovném a dobře sjízdném povrchu. Zámek ale nepoužívejte v členitém terénu, hrozí riziko poškození.

Jak zajet brzdy?

Úplně nové kolo, které právě opustilo prodejnu, má nové brzdové destičky a kotouče, jejichž brzdný výkon není na 100% úrovni. Příliš silné a dlouhotrvající brzdění za studena (například při sjezdu) by pak mohlo způsobit přehřátí a "vyhlazení" brzdových destiček.

Tím by se brzdy staly nadále nepoužitelné – abyste tomuto problému předešli, doporučujeme ihned po nákupu nové brzdy tzv. zajet. K zajetí destiček postačí cca desetkrát přerušovaně zabrzdit. Zabrzděním zde rozumíme silné zpomalení cca z 25 na 5 km/h, při němž však nedojde k zastavení kola, a to pomocí pouze jedné brzdy.

Pokud na destičkách vidíte tenkou hladkou a lesklou vrstvičku, jsou bezpochyby vyhlazené. Jak to napravit, abyste je nemuseli hned vyhazovat? Lehce je zdrsněte pomocí jemnějšího brusného papíru (p120). Nezapomeňte si na tuto činnost vzít rukavice a respirátor nebo ochrannou masku. Poté destičky namontujte zpět a znovu je zajeďte podle návodu výše.

JAK ZAJET BRZDY?
Jak nastavit výšku řídítek?

Řídítka jsou ve výchozím nastavení nastavena nejníže (nejnataženější pozice, tedy nejsportovnější).

Pro větší pohodlí, můžete řídítka dát výš. Tedy vzpříměnější poloha.

K nastavení výšky představce slouží podložky. Postup je zobrazen na videu.

JAK NASTAVIT VÝŠKU ŘÍDÍTEK?

Jak zarovnat řídítka?

Správné zarovnání řídítek je důležité, aby vás nebolely paže a ramena a jelo se vám lépe. Podívejte se na tomto videu, jak řídítka zarovnat.

JAK ZAROVNAT ŘÍDÍTKA?

Jak natočit brzdové páčky?

Správné umístění brzdových páček je nezbytné pro bezpečnou a pohodlnou jízdu na kole. Podívejte se na tomto videu, jak brzdové páčky správně natočit.

JAK NATOČIT BRZDOVÉ PÁČKY?

Jak namontovat tachometr/gps?

Toto kolo umožňuje montáž držáku cyklocomputeru či GPS na představec. Můžete na něj přímo namontovat cyklocomputer / GPS značky GARMIN či SIGMA.

Poznámka: Pokud máte distanční podložky nad představcem, držák nebude možné správně upevnit a budete muset podložku lehce "oříznout" řezákem. Pokud máte distanční podložky pod představcem, půjde na něj držák upevnit výborně.

JAK NAMONTOVAT GPS?

Jak nastavit výšku sedla?

Správná výška sedla zaručuje pohodlnější sezení a větší účinnost šlapání na kole.

Stoupněte si vedle sedla. Uvolněte rychloupínák. Sedlo nastavte do výšky své pánve. Utáhněte a zajistěte rychloupínák pomocí páčky. Pro přesnější postup se můžete podívat na naše video.

JAK NASTAVIT VÝŠKU SEDLA?

Jak nastavit vysunutí sedla?

Díky změně vysunutí sedla může být váš posed ještě pohodlnější a vaše šlapání účinnější. Podívejte se na tomto videu, jak vysunutí sedla nastavit.

JAK NASTAVIT VYSUNUTÍ SEDLA?

Jak vyměnit pedály?

Podívejte se na tomto videu, jak vyměnit pedály. 

Pokud chcete na kolo namontovat nášlapné pedály, nejprve si natrénujte zacvakávání a vycvakávání tretry z pedálu, abyste se pak při jízdě vyhnuli pádům.

JAK VYMĚNIT PEDÁLY?

Jak na předělání kol na tubeless?

Abyste se vyhnuli riziku propíchnutí či proražení duše a vylepšili přilnavost plášťů a pohodlí jízdy, můžete předělat svá kola na bezdušový systém.

Kola na vašem kole jsou Tubeless Ready, to znamená, že již mají v ráfku nepropustnou pásku. Pak již potřebujete jen Tubeless Ready pláště, Tubeless ventilky (PRESTA) a těsnicí roztok (chránící před defektem). Nezapomeňte si na tento úkon vzít rukavice a ochranné brýle pro případ, že by došlo k prasknutí pláště.

Pro předělání kola na tubeless postupujte podle tohoto návodu:

1. Odmontujte kolo
2. Sejměte plášť a původní duši z ráfku
3. Ověřte, že páska je v ráfku dobře přilepená a nejsou na ní žádné bublinky ani trhliny
4. Do otvoru v ráfku zevnitř zasuňte TUBELESS ventilek
5. Nasaďte na ráfek nový TUBELESS READY plášť
6. Přidejte 60–90 ml (podle šířky pláště) těsnicího roztoku
7. Silně nahustěte, aby plášť zapadnul do ráfku
Pozor, nikdy nehustěte na větší tlak než 3 bar, plášť by mohl prasknout nebo by mohlo dojít k poškození ráfku

Pokud se vám postup zdá příliš složitý, obraťte se na servis v nejbližší prodejně Decathlon, kde vám s tímto úkonem rádi pomohou.

HORSKÉ ELEKTROKOLO ROCKRIDER E-ST 100 ORANŽOVÉ

Ovládání displeje

Tlačítko On/Off slouží k zapnutí a vypnutí displeje. Pro volbu mezi jednotlivými režimy asistence využijte tlačítka + a -:

Režim 0 - Vypnuto
Režim 1 - Úsporný +60 %
Režim 2 - Normální +150 %
Režim 3 - Boost +300 %

Při každém režimu asistence, kromě režimu 0, je možné dlouhým stisknutím tlačítka + přejít na režim Chůze, který usnadňuje vedení kola při chůzi.

Všechny funkce displeje naleznete v návodu k elektrozařízení dole na stránce v sekci NÁVODY.

Máte dotazy ohledně baterie?

Kolik času zabere nabíjení baterie?

Kompletní nabití baterie z 0% na 100% kapacity trvá 6 hodin.

Mohu s prázdnou baterií pokračovat v jízdě?

Jedná se o kolo s elektrickou asistencí, bez ní lze bez problémů pokračovat v jízdě.
Při jízdě však pocítíte přebytečná kila, která způsobuje právě osazení elektrické asistence.

Mohu nechat zapojenu nabíječku baterie přestože baterie je již plně nabitá?

Ano, nabíječka baterie byla vyvinuta tak, aby mohla být zapojena 24 hodin.
Ve chvíli, kdy je baterie nabita se nabíjení přeruší. Díky LED indikátoru zjistíte, zda je již nabíjení dokončeno.

Mám čekat až je baterie kompletně vybitá, aby mohla být opětovně nabita?

Ne, lionové baterie nemají paměťový efekt a proto se mohou nabíjet v jakémkoli okamžiku. Můžete je tedy dobíjet kdykoliv.
Pro zajištění dlouhé životnosti a dobré funkčnosti se doporučuje baterii nabíjet pravidelně.

Nabíjí se baterie šlapáním?

Ne, baterie nefunguje jako dynamo. Některé systémy dovolují opětovné nabíjení díky šlapání, ale efektivita je příliš nízká.

Co mám dělat, když je životnost baterie u konce?

V případě, že životnost baterie je u konce, přineste ji do prodejny DECATHLON. Baterii přebereme a provedeme ekologickou recyklaci.

Jak správně skladovat baterii?

Je nutné skladovat baterii na suchém, tmavém místě při teplotě mezi 10 a 25 °C.
Nenechávejte baterii vybitou na méně než 10 % kapacity pro eliminování kompletního vybití baterie, mohlo by dojít k jejímu poškození při dalším použití.
Před uskladněním ji nabijte ideálně na 60 % kapacity a alespoň jednou za půl roku ji dobíjejte, aby nedošlo k jejímu vážnému poškození nebo snížení její kapacity.

Kde mohu zakoupit náhradní baterii?

Kontaktujte svou nejbližší prodejnu a domluvte se s našim ochotným personálem.

Jaká je životnost baterie?

Na baterii poskytujeme záruku 2 roky nebo 500 cyklů nabití (1 cyklus = 1 nabití na 100 % + 1 vybití na 100 % anebo 2 nabití na 50 % + 2 vybití na 50 %). Po uplynutí těchto 500 cyklů zaručujeme výdrž baterie stále na úrovni více než 80 % kapacity nové baterie.

vybavení-e-st100-rockrider

Vybavení pro případ většího defektu

Abyste byli připraveni na píchnuté kolo, přetržený řetěz nebo jiný defekt, nezapomeňte se na vyjížďky na horském kole dobře vybavit. Připravili jsme pro vás výběr výrobků, které vám mohou při technických potížích přímo v terénu pomoci.

Mám problém

> ELEKTRICKÝ

Baterie se nenabíjí

1. ZKONTROLUJTE ZAPOJENÍ BATERIE DO NABÍJEČKY A NABÍJEČKY DO ZÁSUVKY
Ověřte, že používáte originální nabíječku, která byla v balení s kolem.
Baterii napojte na nabíječku a tu zapojte do sítě.
LED kontrolka svítí červeně = baterie se nabíjí.
LED kontrolka svítí zeleně = baterie je nabitá.
LED kontrolka bliká = s baterií nebo nabíječkou je nějaký problém.
Nabití úplně vybité baterie trvá 6 hodin.

2. ZKONTROLUJTE KONEKTORY
Konektory nabíječky i baterie musejí být čisté. Mezi nabíječku a baterii se nesmí dostat žádná nečistota.

3. MŮŽE SE STÁT, ŽE ZÁVADA JE POUZE NA KONTROLKÁCH NA BATERII
V tom případě se obraťte se na servis v prodejně DECATHLON.

Některé kontrolky na baterii blikají

POSLEDNÍ KONTROLKA BLIKÁ (nejvzdálenější od tlačítka).
Baterie je vybitá a je nutné ji nabít. Připojte baterii k nabíječce.

4. KONTROLKA BLIKÁ
Baterie nebyla dlouho nabíjena a upozorňuje na nízký stav. Co nejdříve ji zapojte do nabíječky, aby nedošlo k jejímu vážnějšímu poškození a snížení její kapacity.

BLIKÁ JINÁ KONTROLKA
Baterie zaznamenala nějakou závadu. Tato závada může být dočasná nebo trvalá. Obraťte se na servis v prodejně DECATHLON, který provede kompletní diagnostiku baterie a kola.

LED baterie
Displej zobrazuje chybový kód

Na displeji se může objevit chybový kód.

Seznam všech chybových kódů naleznete v návodu k elektrokolu. Ke každému kódu je zde uveden způsob odstranění problému.

Pokud problém stále přetrvává nebo jej nejste schopni sami vyřešit, obraťte se na servis ve vaší nejbližší prodejně Decathlon.

Výdrž baterie je nízká nebo se výrazně snížila

1. Dbejte na dodržování zásad správného používání a skladování.
Výdrž baterie elektrokola závisí na mnoha faktorech:
> NALOŽENÍ KOLA: Pokud je kolo přetížené, má baterie nižší výdrž.
> PROJÍŽDĚNÉM TERÉNU: Při stoupání do kopců se výdrž snižuje.
> TLAKU V PLÁŠTÍCH: Nejlepší výdrž zajistí správně nahuštěné pláště.
> VENKOVNÍ TEPLOTĚ: V chladném počasí se výdrž výrazně snižuje (až o 50 %).
> REŽIMU ASISTENCE: Při nízkém stavu baterie se doporučuje použít úspornější režim asistence.
> DODRŽOVÁNÍ SPRÁVNÉHO POSTUPU U NABÍJENÍ A SKLADOVÁNÍ BATERIE.

2. Vlivem stárnutí baterie dochází ke snížení její kapacity.
Její výdrž tedy časem klesá. Pro kontrolu stavu baterie se obraťte na servis prodejny DECATHLON.

> MECHANICKÝ

Na kole se po prvních jízdách objevila osma – není vycentrované

Během prvních jízd na novém kole je zcela běžné, že se některé díly povolují a usazují.

Jde například o „praskání“ paprsků kola při jízdě. To je způsobené zbytkovou energií z kroucení drátů při výrobě.

Kolo by však rozhodně nemělo být vychýlené ze své osy. Pokud tomu tak je, využijte bezplatné garanční prohlídky poskytované našimi servisy po dobu 6 měsíců od zakoupení kola, v jejímž rámci vám naši technici kolo vycentrují.

Centrování kola
Přehazovačka špatně řadí

Pro zlepšení plynulosti řazení postupujte následovně:

1/ Zkontrolujte lanko a bowden:
1a. Špatně nasazené konce bowdenů mohou bránit správnému vypnutí lanka a narušit plynulé přehazování rychlostí. Je-li konec bowdenu špatně nasazen, ručně jeho nasazení opravte.

1b. Pokud měnič nereaguje na změny prováděné otočnou rukojetí, lanko a bowden jsou pravděpodobně zablokovány. Pak je nezbytná výměna lanka i bowdenu.

Výměnu můžete provést sami podle tohoto videa, nebo se můžete s kolem dostavit do servisu v nejbližší prodejně Decathlon, kde výměnu provedou. Vaše kolo se od kola na videu v jedné věci liší: máte jediný bowden, který vede od otočné páčky přehazovačky k měniči pod spodní rámovou trubkou.  

2/ Ověřte, že patka rámu není ohnutá či zkřivená:
Ohnutá či zkřivená patka způsobuje vychýlení měniče, který pak nemůže správně plnit svou funkci. Podívejte se na kolo zezadu a zkontrolujte zarovnání měniče.

Pokud je patka ohnutá či zkřivená, obraťte se na servis Decathlon, kde vám patku vyměníme.

PŘIPOMENUTÍ: bezplatnou garanční prohlídku seřízení celého kola nabízíme po dobu 6 měsíců od jeho zakoupení.

Poznámka: Pokud na kole pravidelně jezdíte v mokrém a blátivém terénu nebo pokud jej často myjete velkým množstvím vody, budete muset lanka a bowdeny měnit častěji. Mytí kola vysokotlakým proudem vody silně nedoporučujeme, protože tak dochází k zanášení nečistot dovnitř bowdenů a případnému vypláchnutí vazelíny z ložisek.

Ztráta klíče

Pokud jste ztratili oba klíče ke kolu, obraťte se na servis v nejbližší prodejně Decathon, kde vám vymění zámek. K novému zámku pak dostanete nový pár klíčů.

Uzamčení ST900

Údržba horského kola

Aby vám kolo a jeho komponenty vydržely co nejdéle a jezdilo se vám co nejlépe, je zásadní nezapomínat na údržbu kola. Kromě estetické stránky (čisté kolo je samozřejmě hezčí než kolo špinavé) může zanedbání údržby vést i k vážnějším problémům, které mohou způsobit nehodu: zadřená lanka, zrezivělé díly, unikání vzduchu, předčasné opotřebení…

Díky pravidelné údržbě se vám bude na kole dobře jezdit a jeho komponenty déle vydrží, takže snížíte i jeho ekologickou náročnost.

Během prvních jízd je zcela běžné, že některé komponenty povolí.
Proto nabízíme bezplatnou garanční servisní prohlídku po dobu 6 měsíců od zakoupení kola.

Jak čistit kolo e-st 100?

Ke správnému vyčištění kola budete potřebovat čisticí přípravek na kola, houbičku a kartáč.

Před aplikací čistícího přípravku opláchněte kolo vodou. Poté použijte k aplikaci houbičku a kartáč, aby se přípravek dostal všude, kam má. Důležité je nechat přípravek před opláchnutím nějakou dobu působit.
Oplachování provádějte z rozumné vzdálenosti, aby nedošlo k poškození mechanických částí kola.
Nakonec kolo osušte čistým suchým jemným hadříkem.

Při mytí elektrického kola je důležité ponechat baterii na kole. Baterie totiž brání proniknutí vody ke konektorům!
Nikdy nepoužívejte vysokotlaký čistič, voda by se mohla dostat do kuličkových ložisek a trvale poškodit elektrické součásti kola.

Kde nejlépe skladovat kolo rockrider e-st 100?

Správné skladování horského kola je nezbytné pro jeho dlouhou životnost, a to zejména, pokud se jedná o elektrokolo.

Po každé vyjížďce tedy doporučujeme:
> Očistit kolo od bláta a písku, které by mohly způsobit korozi kola.
> Osušit a promazat převody (vyhněte se však brzdám) pro jejich ochranu před reznutím.
> Uložit kolo na suché a chladnější místo.

Pro uskladnění kola v zimním období přidáváme pár dalších doporučení:
> Přehoďte přehazovačku na nejmenší pastorek, aby došlo k uvolnění napětí lanek.
> Baterii nabijte ideálně na 60 %.
> Kolo můžete natřít tenkou vrstvou vazelínového oleje, zejména paprsky a náboje, ráfky, řídítka a představec. Použijte k tomu čistý hadřík, na nějž nakapete malé množství oleje – ten ochrání namazané díly před prachem.
> Pokud kolo skladujete zavěšené, pověste jej raději za rám, protože při pověšení za kolo působí na plášť přílišný tlak a mohou se něm pak objevit praskliny.

Pozor: Chladnější místo neznamená místo studené! Vyhýbejte se s kolem příliš vysokým i příliš nízkým teplotám. Nevystavujte kolo slunci a v zimě dávejte pozor na mráz.
Garáž je vhodným místem pro uskladnění kola pouze pokud je v ní sucho a v zimě v ní nemrzne – v opačném případě kolo radši uskladněte uvnitř domu.

JAKÉ JE DOPORUČENÉ SKLADOVÁNÍ KOLA E-ST100?
Prodloužení životnosti baterie

Pro maximální prodloužení životnosti baterie vám doporučujeme:

- Používat vždy nejúspornější možný režim (horské kolo přece jen není skútr!)
- Nabíjet baterii pomocí originální nabíječky a dbát na dobrý stav této nabíječky
- Skladovat horské kolo s baterií nabitou zhruba na 60 % (Nenechávat baterii nabíjet i přes dosažení 100 % a naopak neskladovat kolo s úplně vybitou baterií)
- Parkovat kolo ve stínu nebo v místech, kde je chládek.

PRODLOUŽENÍ ŽIVOTNOSTI BATERIE
Výměna brzdových destiček

Kotoučové brzdy vyžadují pravidelnou výměnu destiček. Může se stát, že dojde k většímu či menšímu opotřebení brzd, což zasáhne i brzdové destičky. 

Pokud si všimnete, že brzdy už nejsou schopné zabrzdit tak prudce jako dříve, účinnost brzdění je menší nebo brzdy začnou skřípat, může to být způsobené opotřebením brzdových destiček. Zkontrolujte vrstvu brzdné směsi zbývající na destičce – pokud je menší než 1–2 mm, destičku je třeba vyměnit.

Destičky můžete vyměnit sami podle postupu uvedeného na tomto videu, nebo se stavte v servisu v nejbližší prodejně Decathlon, kde výměnu destiček provedou.

HORSKÉ ELEKTROKOLO ROCKRIDER E-ST900
Údržba vidlice

Vidlice je jedním z nejnamáhanějších komponentů na horském kole. Je třeba pečlivě dbát na její údržbu, aby poskytovala pohodlí a bezpečí, zejména při jízdě v obtížném terénu. Proto doporučujeme provádět pravidelnou údržbu vidlice.

Pro maximální prodloužení její životnosti je třeba starat se o několik věcí:

> Po každé vyjížďce odstraňte nečistoty z kluzáků a prachovek. Tím snížíte riziko, že se nečistoty dostanou do ramen vidlice. Můžete je také nastříkat silikonovým mazivem, aby stírací kroužky nevysychaly. Přebytečné mazivo však otřete, aby se na něm nezachytával prach.

> Po každých 50 h jízdy můžete vidlici odmontovat a celou ji vyčistit a znovu promazat. Tento úkon je složitější, protože vyžaduje demontáž celé vidlice. Doporučujeme se s ním proto obrátit na servis v jakékoli prodejně Decathlon, aby nedošlo k poškození vidlice vlivem neobratné manipulace.

Kontrola opotřebení řetězu

Opotřebený řetěz vede ke špatnému řazení rychlostí a předčasnému opotřebení kazety i převodníku.

Jeho opotřebení můžete zjistit pomocí měrky na řetěz. Nasaďte měrku výřezem mezi libovolné dva články napnutého řetězu a druhou stranu měrky položte na řetěz. Pokud zobák kalibru úplně zapadne mezi články řetězu, je to známka opotřebení řetězu, který musí být vyměněn, aby nedošlo k poškození kazety a převodníku.

Řetěz doporučujeme vyměnit již při opotřebení na 50 %. Pokud je úroveň opotřebení již 75 %, je třeba vyměnit nejen řetěz, ale i kazetu a převodník. Proto je lepší stav řetězu pravidelně kontrolovat, aby nedošlo k poškození celého převodového ústrojí.

Pokud své horské elektrokolo využíváte jako formu fyzické aktivity a pohybu, používejte při jízdě všechny pastorky na kazetě a nechte si vždy pomáhat jen tím nejúspornějším možným režimem elektrické asistence. Často se stává, že je třeba vyměnit celou kazetu, protože dojde k předčasnému opotřebení nejmenšího pastorku vlivem přílišného využívání nejsilnějšího režimu boost nebo přílišného využívání tohoto pastorku oproti ostatním.

Připomenutí: Horská elektrokola potřebují zesílený řetěz určený k montáži na elektrokola.

HORSKÉ ELEKTROKOLO ROCKRIDER E-ST900

Kompatibilní příslušenství

HORSKÉ ELEKTROKOLO ROCKRIDER E-ST 100
Košík na láhev na kolo 500

Košík na láhev 500 můžete připevnit na horní rámovou trubku kola E-ST 100.

HORSKÉ ELEKTROKOLO ROCKRIDER E-ST 100
Zadní stojánek 500

Zadní stojánek 500 pro vyšší stabilitu postaveného kola.

Nosič na elektrokolo
SRAM-KAZETA 10 RYCHLOSTÍ

Náhradní díly

Potřebujete vyměnit určité díly za nové? Náhradní díly k horskému kolu E-ST 100 najdete zde.

Návody a prohlášení o shodě

HORSKÉ ELEKTROKOLO ROCKRIDER E-ST100
návod obrázek

Potřebujete návod k údržbě mechanických částí kola E-ST 100?

PROHLÁŠENÍ O SHODĚ

Potřebujete ke svému kolu E-ST 100 Prohlášení o shodě?

návod obrázek

Potřebujete návod k údržbě elektrických částí kola E-ST 100?

NÁVODY A PROHLÁŠENÍ O SHODĚ

Potřebujete návod k přehazovačce?

HORSKÉ ELEKTROKOLO ROCKRIDER E-ST100

Naše závazky

ROCKRIDER poskytuje doživotní záruku na rám, řídítka a představec tohoto kola (při používání za normálních podmínek).

Na ostatní díly platí záruka 2 roky.

Během prvních jízd je zcela běžné, že některé komponenty povolí. Proto nabízíme bezplatnou garanční servisní prohlídku po dobu 6 měsíců od zakoupení kola.

Váš názor je pro nás důležitý!

Váš názor nás velice zajímá, ať už je pozitivní, nebo negativní. Proč je váš názor důležitý:

  • HORSKÉ ELEKTROKOLO ROCKRIDER E-ST900

    Můžete se vyjádřit
    kdykoli

    Můžete vyjádřit svůj názor ohledně kvality výrobku!

  • VÁŠ NÁZOR JE PRO NÁS DŮLEŽITÝ!

    Pomůžete ostatním sportovcům

    Váš názor bude užitečný pro ostatní sportovce při jejich nákupech!

  • VÁŠ NÁZOR JE PRO NÁS DŮLEŽITÝ!

    Přispějete ke zlepšování našich výrobků

    Vaše názory bereme v úvahu pro zlepšování našich stávajících i budoucích výrobků!